seriova komunikacia

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pondělí Srpen 7 18:50:29 CEST 2017

Máte pravdu že když se podíváte do nějakých zdrojáků modbusu, tak to
vypadá složitě a strašidelně. Obdobný pocit získá člověk při pohledu do
specifikace.

ALE, překousněte to a zkuste si napsat pouze implementaci funkce 3 a 16,
fukce 6 vám vypadne sama z funkce 16, ostatní nepotřebujete. Věřte že
taková hrůza to není a od zeleného stolu jsem to psal asi 3x protože se
mi to co jsem předtím napsal nelíbilo a cizí knihovny jsem nedokázal
zkousnout.  Mým oblíbeným je režim ASCII, sice delší, ale nemusí se
příliš řešit časování.

1 bajt "po kom" , 1 bajt "co", 2 bajty "odkud", 2 bajty "kolik" -
jednodušší už to nemůže být.

Samozřejmě nenutím, neobhajuji, jen říkám že to není tak zlé jak to vypadá.

Pěkný víkend, Petr