[OT] vyber kotlu do maleho bytu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 7 16:42:34 CEST 2017

Dvě poznámky:
- Naprosto souhlasím a podepisuji oba názory viz níže.
- Nepřeháníte to s výkonem toho kotle? Já mám velký barák, a mám kondezační
kotel 14 kW, a to ještě stažený na půlku. Tyhle kotle mají nejvyšší
účinnost když
jedou v nějakém rozumném režimu, ne když jedou pod 10% svého maximálního
výkonu.

PL

************************************

Dne 7.8.2017 v 12:07 sam.hw napsal(a):

> Takze musime narychlo vybrat nejaky kotel. Rozmerove, vykonnostne a
> podle stavu penezenky nam vychazeji tyto modely (vsechny s prutokovym
> ohrevem - externi zasobnik neni kam dat):
> - THERM 24 KDCN
> - BAXI PRIME 24
> - PROTHERM GEPARD CONDENZ 18/25

Jineho revizaka, Nejjednodussi a nejlevnejsi reseni, kotel nechat
doslouzit, stejne jako toho puvodniho revizaka.
Pavel Kutina

Vykaslat se na revize a tvrdit ze topim el. primotopy ....
Sam