Re: RA setkání v Holicích 2017

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Srpen 7 14:46:40 CEST 2017

Jezdím tam každý rok setkat se s kamarády. Tržiště vždycky projdu, ale
kupuju toho čím dál míň, vloni se nákup blížil k nule.
Zajímavých věcí ubývá, jsou tam hromady starých desek z PC , stará
spotřební elektronika ,atd, ale už chybí např. armádní výprodeje.
Myslím, že tržiště jsou dvě, jedno na zpevněné ploše ( dražší) u areálu
kulturního domu  a druhé na louce u příchodu zezadu od parkoviště.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW