seriova komunikacia

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pondělí Srpen 7 11:02:13 CEST 2017

Ahoj Balu,

pozri si projekt c't-lab, su to rozne moduly (zdroj, AD, DA, DDS a ine),
pouzivaju relativne jednoduchy protokol a ovladanie/zobrazovanie pomocou
LabView.

Prikazy:
--------
<ModulNr>:<SubkanalNr alebo Mnemonik, pripadne s adresou>=<hodnota>!<CRLF>
Priklady:
0:30=1.7678!
VAL 30=1.7678!
DSP=0 30=1.7678