Slovensky satelit (bolo Re: OT protifazova hw-listovica)

František Burian BuFran na seznam.cz
Neděle Srpen 6 20:30:30 CEST 2017

Ahoj vespolek,

  Hlavně jsme se dostali k super pochoutce, škvarkové sladké bulce, kterou
si nemůžu vzpomenout jakže se jmenovala ? Jaktěživ jsem neměl něco tak
jednoduše dobrého :-) Zkuste to vyvážet na moravu, a my vám za to utrháme
ruce.

Franta

---------- Původní e-mail ----------
Od: balu <balu na k-net.fr>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 6. 8. 2017 20:24:41
Předmět: Slovensky satelit (bolo Re: OT protifazova hw-listovica)
"na listovici sme sa dostali este k jednemu dolezitemu zaveru. Mnoho
pritomnych urcite zaregistrovalo bombasticky slovensky vesmirny program,
ktory s dotaciou tusim 400 tisic eur vyvrcholil vypustenim cubesatu.
Prezentovali to ako vrchol vedeckeho vyskumu a otvorene dvere do
elitneho klubu. Kocka o nedlho na to umrela, uz nehovorili ze tam mal
byt nejaky vyskum a o par dni sa k tomu uz nikto nehlasil.

Pripomenulo mi to cesky serial Kosmo
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11276561613-kosmo/

CT to tocila ako komediu, ale Slovaci z toho urobili dokument :-))
Urcite stoji za znovu-zhliadnutie.