Dalkove ovladani k televizi - kviz na nedeli

Neděle Srpen 6 18:46:05 CEST 2017

Tak to bylo rychlé, byl to ten elyt. Neboli kurvítko, elyt ztratí
kapacitu a DO je kaput. Původní elyt měl 47uF.

Nacpal jsem tam největší elyt ze šuplíku, co se tam vešel (1000uF),
nebylo tam moc místa, ovládání má tloušťku tak půl centimetru. Musel
jsem ho dát mimo plošňák a napájet dráty. Přímo k IO jsem dal ještě
220uF, ale s tím samotným to nefungovalo, taky už není nový.

Je to tahle televize, Sencor SLE 22F46DM4:

http://www.sencor.cz/getattachment/88c90797-bca7-4f33-ad9d-96011a78daeb/35040688_4.aspx
http://www.sencor.cz/lcd-televize-s-dvd-a-led-podsvicenim/sle-22f46dm4

Pavel Kadečka.