klic na pristrojove knofliky/potenciometry d10mm/8mm, 2 zuby ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 6 18:28:59 CEST 2017

dobry den.
potrebuju ted u starsich zarizeni povolovat knofliky na potencimetrech a je tam system s kruhovou matkou s dvema zarezy.
zatim to resim prizpusobenyma klestema, ale je to opruz.
kdyz se takove knofliky vyrabeji, tak asi i ten vercajk na montaz ?
zkousel jsem chvili hledat obecne, pak v tme v kategorii knofliku, ale celkem marne.
nez to pujdu pilovat, radeji bych neco koupil, budu potrebovat vice kusu .
klic jsem uz jednou delal, trubka 10/8mm + vypilovat ty dva zuby. nebylo to nic moc, ale i tak se mi to ztratilo :-).
dik za info.
tomik.