OT protifazova hw-listovica

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Srpen 5 21:06:59 CEST 2017

No to je jedna vec, a ze sme precvicili Marianov dizajnovy merak je druha;
ale horsie je, ze vdaka tomu projektu kam ten Frantov geret posiela udaje
bude Patronka odteraz znama ako miesto s mimoriadne vysokou aktivitou...

Mimochodom, az dodatocne som si uvedomil, ze to jeho mechanicke prevedenie
bolo - a asi nie nahodou - vhodne aj do rozpadavajucich sa zvyskov
davnejsie zakonzervovanych reaktorov...

wek