OT protifazova hw-listovica

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 5 20:32:40 CEST 2017

Musim povedat, ze vcerajsia listovica sa podarila. Zmerali sme
aktivitu roznych ziaricov, predviedol som aj utlm alfa ziarenia na
liste papiera. Ciastocne sme rozobrali wekov najnovsi pracovny geret,
kompletne moj handheld pocitac. Najviac PICiek mal pri sebe wek. Slavo
priniesol ukazat plosne spoje, Jano Zuffa manzelku. Kofola tiekla
prudom, ale pajkovacky zostali nevyuzite. Robil niekto fotky?

K teme guloveho objazdu - preferovana prednost je zrejme sprava/zhora.
Anglicania zlava/zhora. Australcania zlava/zdola. Japonci neviem, ale
urcite to bude nieco uchylne a miniaturne.

Dňa 5. augusta 2017, 15:27, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: