Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 5 13:58:10 CEST 2017

Je to samozřejmě jen a jen Vaše kafe.

Já jen, že BMP má nezanedbatelné výhody:
- je to snadné
- je to naprosto přenositelné, klidně ho vyrobím i na Linuxu nebo Macovi
- jsou k dispozici pohodlné nástroje na úpravy, tj. třeba na skládání
motivů,
   různé zvýšení nebo naopak snížení kontrastu, práce s "barvama" atd.
- navíc možná existuje i nějaká virtuální PRN, která tiskne do BMP
- nemusím studovat žádné technologie, vzniklé ve státě Washington

PL