RE: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Sobota Srpen 5 13:48:07 CEST 2017

V poslední době tu byly dvě diskuse jak založit nové firmu co by se zabývaly
vývojem a výrobou elektroniky.
Jestli jsem to dobře pochopil, prvního tazatele zajímalo, co dělat, aby mu
ve firmě nemizely součástky, tenhle zase co dělat, aby jeho výrobky nebyly
právně napadnutelné.
Když jsem ještě pracoval, hledal (a nacházel) jsem firmy co by pro firmu,
kde jsem měl to potěšení pracovat, elektroniku (nebo třeba jen destičku s
pár relátky a svorkovničkou) vyvinuly a vyráběly. Nacházel jsem i firmy co
pracovaly podle hesla "nikdo jiný pro vás neudělá ani polovinu toho co my
vám naslibujeme", firmy co by zadání teoreticky zvládly, ale nedokázaly to
dotáhnout do stádia, že by stačilo to vybalit, namontovat a mohlo to jít k
zákazníkovi se všemi glejty a certifikáty co se k tomu dnes musí dodávat. A
narazil jsem i na vyložené podvodníky.
Tak mne, ted už jen ze zvědavosti zajímá, jak si tazatelé představují, že by
vzbudili o své výrobky zájem případných zákazníků.