Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Srpen 5 09:43:08 CEST 2017

Dne 5.8.2017 v 0:59 Petr Labaj napsal(a):
> A nevymýšlíte tak trochu něco, co je už dávno vymyšlené?

Tady si troufám tvrdit, že ne. Respektive takhle, pokud se na to podíváš
tak, že na konci je kolo, tak ano. ALE já se na to dívám jako John Boyd
Dunlop - https://cs.wikipedia.org/wiki/John_Boyd_Dunlop
Před ním bylo kolo, po něm bylo kolo, ale dnes na jízdních kolech
používáme zásadně kola podle jeho patentu.

> Co jsem viděl nějaké lasery s domodělným SW, tak rastr dělaly snad všechny
> přes BMP.

Ano, to je pravda, ten můj to také ovládá. Ale v praxi to znamená, že z
každého softu musím exportovat BMP a to pak natáhnout do gravírovacího
softu. A nedej bože, abych chtěl vygravírovat něco ze softu, který
neovládá tvorbu BMP - například M$ Word. Tak proč to nezjednodušit tím,
že použiji vlastnosti operačního systému. Zařízení je stejně USB, tak mu
změním profil, aby z něj bylo USB printing device. V tomto profilu si
mohu dovolit identifikovat printer, který mám za sebou, takže si
vytvořím primitivní ovladač a přihlásím se do systému jako universal
printr, který používá 8pin / 800DPI a systém to akceptuje, pak budu moci
vygravírovat i fakturu z účetnictví, aniž bych někde složitě přehazoval
soubory.