Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 4 22:05:43 CEST 2017

Ano, je to tak, na konci je hardware, který ten "obrázek" zpracuje.
Například tak, že "vytiskne" obrázek na kousek dřeva a říká tomu CWG:
https://www.youtube.com/watch?v=y_Xz8XAndPU

Pochopitelně přenášení souborů je možnost, ale to je takové
neprofesionální. Drsňáci si přece dokáží postavit tiskárnu včetně
vlastního ovladače ne?

Už jsem zjistil, že M$ přešel na používání githubu a že si mohu ty
samply stáhnout. https://github.com/Microsoft/Windows-driver-samples

Dokonce jsem zjistil, že ovladač pro tu zmíněnou LX-80 už je minidriver
v rámci universal pinter driver, takže si ho mohu rozložit a modifikovat
k obrazu svému.

tak mi snad universal printer v3 nějakou dobu přežije (vím, že už se od
něj ustupuje, protože používá jako meta jazyk EMF a přechází se na
ovladače v4, které používají XPS, ale tam není k dispozici universal
printer).