Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Srpen 4 21:27:17 CEST 2017

Protoze na druhe strane ma byt vlastni jednotka s emulaci takove tiskarny
ktera tok dat zpracuje a vypali :-)

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Mraz <mrazik na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 4. 8. 2017 21:18:14
Předmět: Re: Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$
"K čemu tam vůbec potřebujete tu tiskárnu ? Nešlo by vytisknout virtuální
tiskárnou dokument přímo do souboru ? Pro pdf určitě něco existuje a z
toho už si můžete udělat co potřebujete. Ale možná jsem blbě pochopil o
co jde. Spíš popište co je vstup a co má být výstupem.

Mrazík

> Ahoj všem,
>
> zeptám se i tady, mám pocit, že se tu pohybují lidé, kteří už někdy
> viděli windows.
>

> pro jeden takový menší projekt by se mi hodilo, kdybych vykrádal
> dokumenty z Windows ve tvaru černobílé bitmapy. A abych dokázal dostat
> dokumenty ze všeho možného, tak jsem si naplánoval, že bych si
> registroval "printing device" o kterém bych prohlásil, že je na něm
> připojená nějaká jednodušší tiskárna. Dejme tomu nějaká Epson Esc/P (
> http://esupport.epson-europe.com/FileDetails.aspx?lng=en-GB&data=nIO+C9
LsZYzmEC1+eAivKKfzV0+FQ2A6&id=18162