Podpora 9 jehličkových tiskáren ve Window$

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 4 20:05:17 CEST 2017

Ahoj všem,

zeptám se i tady, mám pocit, že se tu pohybují lidé, kteří už někdy
viděli windows.

pro jeden takový menší projekt by se mi hodilo, kdybych vykrádal
dokumenty z Windows ve tvaru černobílé bitmapy. A abych dokázal dostat
dokumenty ze všeho možného, tak jsem si naplánoval, že bych si
registroval "printing device" o kterém bych prohlásil, že je na něm
připojená nějaká jednodušší tiskárna. Dejme tomu nějaká Epson Esc/P (
http://esupport.epson-europe.com/FileDetails.aspx?lng=en-GB&data=nIO+C9LsZYzmEC1+eAivKKfzV0+FQ2A6&id=18162
), například taková LX 80 nebo podobně "hloupá" tiskárna se bude
emulovat docela snadno. Rozlišení 240 DPI mi stačí a data budou chodit
rovnou hezky vyrenderovaná.

Bohužel jsem narazil na otázku, která "hloupá" tiskárna je podporovaná v
současných "chytrých" Windejsi 10 a spol? Já vím, že LX-80 je ofiko
podporovaná do Win 7 a ještě do Win 8.1 se dá dostat ovladač vyrabovaný
z Win Vista, ale co s těma 10°?

díky

Jindra