RE: Konektor skrz průchodku

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pátek Srpen 4 15:01:27 CEST 2017

Ahoj,

Když trochu parafrázuji naše montážníky a problém konektoru RJ-45 co je připojen uvnitř bedny na kabelu jdoucím průchodkou dovnitř.

Velké průchodka (asi M20) je bez problému, jen se nesmí ztratit ta guma.

Malá průchodka (PG11) tu nikam nedávej vem si tu krabici vedle…

Tam se ten kabel při servisu nevyndavá skrz průchodku, ale povolí se zajišťovací matice na kabelu a vyndá se celá průchodka i s kabelem. A do poznámek u zákazníka se napíše, když se na to nezapomene, komentář o „nestandartním“ zařízení.

Radek (benedikt2hw.cz)

Problém nastává, když je třeba kabel někudy protáhnout apod. Pak se musí odpojit ze svorkovnice. Zpětné zapojení je pak oříšek a občas to udělají špatně. Vzhledem k tomu, že produkty jsou rozmístěny po celém světě, jsou náklady na opravu vysoké.

Proto mě napadlo, zda neexistuje malý konektor, který by šel protáhnout průchodkou PG7 nebo PG9 a uvnitř zastrčit do protikusu. Hledal jsem chvíli a nenašel.