Re: Konektor skrz průchodku

Pátek Srpen 4 14:28:40 CEST 2017

Nepíšete nic bližšího jako počet pinů atd. Obecně je problém
protahovat průchodkou kabel, na kterém je nějaký konektor. Většinou to
vychází tak, že potřebujete mnohem větší průchodku, aby skrz ni ten
konektor prošel, ale pak rozumně nestáhnete kabel, protože průchodky
mají nějaký upínací rozsah. Když je kabel moc malý, tak už ho
nestáhnete nebo nemáte spolehlivé krytí IP.

Existují průchodky přímo na to určené:

http://www.oskom.cz/odlehceny-system-quick
http://www.schmachtl.cz/plastove-a-kovove-pruchodky
http://www.elektrotechnika-shop.cz/delene-pruchodkove-systemy