Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Čtvrtek Srpen 3 07:43:37 CEST 2017

> Pripomina mi to ten pneumaticky zazrak ktorym IKEA demonstruje vydrz toho ich kresla s ramom z ohybanej preglejky (mimochodom ten dizajn sa mi po technickej aj estetickej stranke paci). Moje deti sa vzdy pobavili pri pohlade na ten dreveny s prepacenim zadok... Ale pointa je, ze ja som uz par stoliciek a kresiel dolamal, a nikdy to nebolo pri nejakom kultivovanom priamociarom sadnuti si...

V minulé práci jsme vyráběli mj. tester sedaček do auta. Jeden z testů
byla taky simulace sednutí pasažéra, tzn. umělá prdel přitlačená
pístem do sedačky. Nebyl to ale zátěžový test, jako v IKEA. Byl to
test přítomnosti pasažéra, v sedačce je na to sensor.

Tu prdel jsme odlévali z nějaké hmoty do formy, byla to normalizovaná
prdel podle tabulek.

Pavel Kadečka.