Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 3 01:15:43 CEST 2017

Ani nevím, jestli se tam používají serva. Já mám v autě jenom
motor a koncáky. A netuším, jakou to může mít životnost, bývají
tam komutátorové motory, myslím.

Každopádně by to znamenalo dost bastlení. A když už bych chtěl
nebo musel bastlit, tak bych spíš použil krokáč. Krokáč je bezkontaktní,
takže jediná opotřebovávaná součást jsou ložiska. Programuje se
snadno, a hlavně jich mám několik v šuplíku.

PL