Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 3 01:09:00 CEST 2017

Pripomina mi to ten pneumaticky zazrak ktorym IKEA demonstruje vydrz toho ich kresla s ramom z ohybanej preglejky (mimochodom ten dizajn sa mi po technickej aj estetickej stranke paci). Moje deti sa vzdy pobavili pri pohlade na ten dreveny s prepacenim zadok... Ale pointa je, ze ja som uz par stoliciek a kresiel dolamal, a nikdy to nebolo pri nejakom kultivovanom priamociarom sadnuti si...

Takze je otazne, nakolko je take "obycajne" stlacanie reprezentativne napriklad uz len pre proces zasunutia toho konektora, kedy je packa stlacena v inom mieste a pod uplne inym uhlom a nasledne pomerne prudko uvolnena coho dokazom su vibracie s pocutelnym efektom...

Ale aj tak ano, zaujimal by ma vysledok nejakych 10k-100k stlaceni, hoci aj "obycajnych" (ale nenahovaram Vas). Za tie roky sa aj mne dostalo do ruk zopar (citaj dva mozno tri) kablov s RJ konektormi, ktore pouzivanim "zmakli", ale boli to obycajne kable takze som ich bez vycitiek svedomia zahodil prip. prekrimpoval. A to nie som	ziadny sietiar ani nic podobne, s tym konektorom prichadzam do  styku viacmenej prilezitostne. Takze verim tomu, ze su tie RJcka aj lepsie aj horsie v tomto konkretnom ohlade. A preto ma zaujima nielen jeden nahodny test, ale najma suvislosti, t.j  nakolko je vysledok takeho testu pouzitelny. Ono napriklad kolega ma na stole redukciu s RJ45 pouzivanu aj na testovacie  ucely a ak ju za poslednych asi 10 rokov nevymenil (zajtra sa ho opytam) tak urcite zazila 10k+ cyklov - no lenze sacok, z ktoreho bol inkriminovany kus vytiahnut, bol minuty uz pred 10 rokmi...

wek

PS ta zivotost samotneho kontaktu a jeho zlatenia apod. je pre ucely testovacieho pripravku takmer dokonale nerelavantna a tyka sa skor spolahlivosti spoja dlhodobo nepohyblivo zasunuteho konektora