Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Srpen 2 20:16:27 CEST 2017

Zdravím všechny,

Mé zkušenosti jsou takové, že bych se do nějaké malé firmy nepouštěl a
začít ve velkém stojí tolik peněz, že budete na ceně konkurence nebo i
dražší a to nemluvím o tom co Vás bude stát vymáhání od neplatičů,
veškeré odvody státu a dalším organizacím atd... Co se týče složitosti
birokracie, tak bych to bez dobré účetní nedělal. Raději budu dělat to
co umím než bych studoval velice překotně měnící se daňové zákony,
nařízení, vyhlášky atd...

Milan