Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 17:23:08 CEST 2017

Mně nejvíc vyhovují takové, které mají jakoby bočnice vedle packy.
Ale neviděl jsem je prodávat jako samostatné krytky, vždy jen jako
zalité kabely.

Taky si myslím, že krytka je to správné řešení. I kdyby ta packa byla
kovová, tak
díky tomu nešikovnému tvaru, kdy funguje jako háček, tak při vytahování
kabelu
ze změti dalších drátů by člověk ohnul i tu kovovou. Pákové poměry tam jsou
dost nešikovné. Takže podle mě je třeba tomu namáhání zabránit, nikoli řešit
to pevnějším materiálem.

PL