Viriva brzda pro mereni spalovacich motoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 13:05:00 CEST 2017

Je mi do toho prd, ale takhle bych to nedělal.
Testováním se celkem zabývám (a to i pro automotive), a předpokládám
(nebo spíš vím), že dřív nebo později se požadavky rozšíří.

Když tam budete mít odstředivou spojku, tak už s tím neotestuje motor
při nízkých otáčkách. Ale když tam dáte ovládanou spojku, tak si s tím pak
pomocí nějakého PLC nebo jiné inteligence uděláte test jaký budete chtít.
A i ta zátěž by (podle mě) měla být regulovatelná.

PL