Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 2 12:43:04 CEST 2017

Kdy to bylo? Nebylo to ještě za totáče?
Dneska když si chci u nějaké banky otevřít účet (u nějaké normální banky, ne
u nějakých J&T a jiných podobných pochybných firem), tak mi ještě uvaří kafe
a poděkují s hlubokou úklonou.

PL