Konektor RJ45 na kabel s kovovym zamkom

Středa Srpen 2 12:24:14 CEST 2017

Ano, tam bylo uspořádání konekorů stejné, jako např. tady na tom obrázku:

http://tinyurl.com/ybkt3tjg

Ale ty industrial konektory se tam vešly jenom cik-cak, porty proti
sobě nešly obsadit. Myslím, že to byly tyhle:

http://tinyurl.com/y9mdhu9r

V současné práci používáme konektory weidmuller (odkaz jsem posílal),
s těmi není problém.

P.K.