Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Srpen 2 11:05:33 CEST 2017

Hlášení DPH - zřejmě od doby, kdy se přihlásíte jako plátce DPH (btw. když jsem přerušil podnikání, ještě rok jsem každý měsíc musel odevzdávat přiznání DPH, ačkoliv jsem nevykonával žádnou činnost a neměl jsem tedy příjmy ani výdaje)

Razítka - Žádný zákon nepožaduje po firmě, aby používala razítka. Na FU s tím není problém. Jen to pokaždé znovu budete vysvětlovat na poště, kdykoli si půjdete vyzvednout balík na firmu...

Zdeněk

> Od: Karel M <a8dtljb na gmail.com>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 02.08.2017 10:13
> Předmět: Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... f

Já třeba taky nechápu, proč při založení s.r.o. bych měl platit notáře, když jako vzor základacího dokumentu mohu vzít na inspiraci tisíce smluv veřejně dostupných na justice.cz <http://justice.cz> a z nich si vzít příklad pro sebe.Ale to máme minimálně tři věci:A) Založení firmyB) Její provoz tzv. pasivní fázi než se vše rozjedeC) Její provoz v aktivní fázi

C vyjde z B.A se dá koupit.Tedy mě zajímá nejvíc fáze B, tedy jak jsem psal veškeré náležitosti typu že firma musí kdesik mít smlouvu na odpady, zda musí platit rádio, hlášení DPH i když ještě nemá zisk, učetnictví, razítka, datová schránka, prostě ten administrativní balast. To je pro mne Španělská vesnice/Český film.Přijde mi to vše strašně složité. Když vezmu v úvahu, že tady vláda a odbory brečí, že jsme jen dokončovací montovna (škody, hyundai, TPCA), že je třeba podporovat firmy co ve státě vytvářejí kompletní výrobky s vysokou přidanou hodnotou a na druhou stranu zvyšují administrativní překážky pro to, aby taková firma vyrostla.K.