Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 2 10:13:06 CEST 2017

Já třeba taky nechápu, proč při založení s.r.o. bych měl platit notáře,
když jako vzor základacího dokumentu mohu vzít na inspiraci tisíce smluv
veřejně dostupných na justice.cz a z nich si vzít příklad pro sebe.
Ale to máme minimálně tři věci:
A) Založení firmy
B) Její provoz tzv. pasivní fázi než se vše rozjede
C) Její provoz v aktivní fázi

C vyjde z B.
A se dá koupit.
Tedy mě zajímá nejvíc fáze B, tedy jak jsem psal veškeré náležitosti typu
že firma musí kdesik mít smlouvu na odpady, zda musí platit rádio, hlášení
DPH i když ještě nemá zisk, učetnictví, razítka, datová schránka, prostě
ten administrativní balast. To je pro mne Španělská vesnice/Český film.
Přijde mi to vše strašně složité. Když vezmu v úvahu, že tady vláda a
odbory brečí, že jsme jen dokončovací montovna (škody, hyundai, TPCA), že
je třeba podporovat firmy co ve státě vytvářejí kompletní výrobky s vysokou
přidanou
 hodnotou a na druhou stranu zvyšují administrativní překážky pro to, aby
taková firma vyrostla.
K.