Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Srpen 2 09:43:13 CEST 2017

Co se tyka zamestnancu, tak pokud nebudou porusovat patent, nebo prumyslovy
vzor, tak to bude v pohode.
Muze se ale stat, ze puvodni firma zjisti, ze muze snizit pridanou hodnotu,
nebot vyvoj uz ma zaplaceny... :)

Co se tyce uredniho simla, tak mi prijde, ze to delaji schvalne slozite,
aby si na sve prisli poradci a pravnici.

PK.