Re: [OT] Zahájení vývoje elektroniky v nové... firmě

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 2 08:58:45 CEST 2017

Co se týče toho závazku, tak firma jej musí ze zákona zaměstnanci co odejde
kompenzovat, takže po dobu závazku pobírá průměrný plat i když ve firmě už
nepracuje, z tohoto důvodů se to u techniků neuplatňuje, pouze u
vrcholových manažerů - to jsou ty tzv. zlaté padáky. Technik je v očích
průměrné české firmy vždy nahraditelný, bez ohledu na to, i kdyby jako
jediný znal recept Karlovarského třináctého pramene.
Jinak ta moje teoretická situace by mohla být zkomplikovaná tím, že by
firma nabízela servis konkurenčního zařízení, tím by to třeba začalo a až
poté by se nahradily výrobky.
Karel M.