RA setkání v Holicích 2017

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Srpen 2 00:11:09 CEST 2017

Dobrý den vsem prátelé a kamarádi,
po delsí a dosti dlouhé dobe, více jak deset roku, se chci podívat do Holic
na
Mezinárodní setkání radioamatéru 2017.
Vzhledem k tomu, ze jsem tam nebyl tak dlouho, tak bych vás, co tam jezdíte,
a znáte specifika setkání,
pozádal, jestli byste mi mohli podat, predat, informace, jak to tam nyní
chodí.
Mám jiz zajistené ubytování a pokud se vám, nekterým nepodarilo v blízkých
hotelích zajistit ubytování, tak mohu pomoci.
Tedy, zatím.
Nebudu na hlavní plose, ale muj styl prodeje by mel být stejný jako v
letech, kdy jsem tam jezdil.
Modrý stan, stozár s modrozlutou vlajkou, zbozí na stolech, ne na zemi, nebo
na kapote,
a hlavne vstrícný prístup a ceny k jednání.
Záruka výmeny zbozí a vrácení penez je somozrejmostí. A to ihned, stejne
jako druhý den, a stejne tak treba za rok.
Hezký den vsem,
Jindra Polívka
PS: pokud se ztratí nabodenícka, tak to není mojí demencí, ale cizojazyznými
windows.
Nemohu momentálne na svoje PC.
Jindra