Re: Lehce OT: digitalizace modelové železnice - jak na to

Rudolf Ulč rudolf.ulc na seznam.cz
Úterý Srpen 1 09:05:41 CEST 2017

Dne 1.8.2017 v 06:28 Petr Zapadlo napsal(a):
> V této souvislosti mám další dotaz, centrála Roco má 2 porty XpressNet
> - master a slave. Jiné centrály mají jeden (teda co jsem našel). U
> některých  ovládacích modulů  je psáno, že se mají připojit do portu
> slave a sem tam je napsáno, že zároveň musí být připojena i MM.  Jak
> se to zapojuje i jiných centrál s jedním portem?

Pokud je "cetrála" Roco = černá kostka, tak to není centrála, ale jen
booster (zesilovač) a v tom případě je centrála Roco ta Multimouse,
která je zapojena do portu master.

Oproti tomu centrála Roco = bíla kostka z21, z21start, Z21 je
plnohodnotná centrála a porty Master a Slave nerozlišuje.

Ruda