Osazovaci pracoviste

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Neděle Duben 30 09:37:39 CEST 2017

Já jsem k tomu z Tesly přišel čistě náhodou. Cenu Mantisu znám, ale ono to
prostě za to stojí, byl jsem schopen do toho koukat 8hodin v kuse. Vše je to
tom, na co to má být. Navíc u tohoto si myslím, že je to investice na hodně
dlouhou dobu, což u různých elektronických přístrojů už tak moc neplatí.
Chybu jsme tehdy udělali jednu - koupili jsme jenom jeden. Sice se často
nepoužíval, ale stávalo se, že ho potřebovali dva lidi naráz.

Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Saturday, April 29, 2017 9:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Osazovaci pracoviste

Ja kontakty do Tesly, kdyz se likvidovalo strojni vybaveni nemel.
Mantis znam, ale novy se v zakladu pohybuje pres 2100$. A druha ruka na ebay
tak okolo 1000$.
Moc se mi libil system Macrolite s HD kamerou, ale cena 4600Eu s akcni
slevou 10% mne nenadchla.
Zatim jsem skoncil u kombinace velke lupy na stojanu v kombinaci s nahlavni
lupou typu Optivisor a "mikroskopickymi " brylemi.

JURP

Dne 29.4.2017 v 20:18 ok2mtm napsal(a):
> [...]
> součástky vyloženě "lezou z desky ven", krásně se tak koukám mezi nohy
> integrovaným obvodům - tohle si chce zkusit. Dá se pod tím i pájet.
> Naprosto super věc. Zkoušel jsem i něco typu kamera a velký displej -
> na kontrolu dobré, na práci nepoužitelné - díky zpoždění se nedalo pájkou
trefit.
> Domů jsem si pořídil historický Zeiss - binokulární lupu ze zrušené
> Tesly, po vyčištění funguje super, ale s tím novým, se to srovnávat prostě
nedá.
> Horší ostrost, menší hloubka ostrosti. Ale zase stál o 2 řády méně.

MAN32

http://www.spajkovanie.sk/shop/?page=vyrobok&psk=206&rozbal=23&id=2542&lang=