Over Engineering

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Duben 29 10:40:07 CEST 2017

jenze boska za 15kkc je trhaci vec s priklepem.
prosel jsem, podle potreby a penez einhell 1rych/nicd, 2rl nicd, pak modra bosch 10,8V li, a k tomu pro pomocne delniky na stavbe domku(tata+strejda ), 2x lidl
10,8v li. lidl za 1000kc, je rozumne porovnatelnej pro nenarocnou praci proti za 4500,- bosch.
ale bosch ma fukcni baterky do ted a lidl uz obe baterky bez kapacity. rozjizdi se clanky(obe cca 4 roky).
vsechno ma svoje  primerene pouziti a i kdyz planuju dalsi aku bosch a finance na to jsou, zase pujdu do 10,8 + 4.0Ah baterky, ted ale nezuhlikovej motor.
tu vetsi proste neuziju a je tezka a velka.
pokud chce nekdo z okoli poradit co na hobby, tak ten lidl je ok.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Friday, April 28, 2017 8:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Over Engineering

To je otázka. Montážníci na firmě používali vždy takovou tu plastovou aku vrtačku a když už se moc vachlala, tak koupili za těch pár stovek novou. Pak jednou na konci roku jim majitel aby nemusel platit takové daně, koupil Bošku asi za 15k. Ta bude mít opravdu rekordní životnost, protože leží ve skříni a chlapi dál používají ty plastové. Byla prostě moc těžká do ruky.

Mrazík