DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 29 09:10:55 CEST 2017

Ano, ale jak jsem psal - pomocí redukcí se s tím dalo dělat spoustu věcí.

Začal bych tou informací, že origo klávesnice byla PS/2-B
To znamená ten konglomerát, zatímco nová je dvoukonektorová (fialová/zelená)

Udělej si redukci, která ti na jednu stranu zachová CKL1 a DATA1 a na
druhou stranu je nahradí za CLK2 a DATA2
obrázek: http://gkos.mbnet.fi/gkosnet/gkos-y-cable-ps2.gif

Takže klávesnice:
1-1
2-2