OT: Over Engineering

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Duben 28 20:04:29 CEST 2017

> Kazitka neexistuju,

Opravte mě jestli se mýlím, ale narazil jsem na low end laserovky Brother
HL-1200 až 1212 - dva dny jsem stahoval PDF a zkoumal technické specifikace
písmenko po písmenku - víte v čem je rozdíl ?

1200 - 1203 jsou GDI 1204-1212 jsou s procesorem, ale hlavní rozdíl je v
čipu v tonerové kazetě kerá je pro každý typ jiná a ještě "regionálně
rozdělená" na Asii, Afriku, Východní a střední Evropu a "civilizovaný svět"
tudíž pro ( de-facto ) jedinou tiskárnu je třeba 48 různých typů tonerů -
což patrně má odstrašit čínského výrobce "kompatibilních tonerů"

A pak že kurvítka neexistují.

Zdraví Petr Kubáč