Over Engineering

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Duben 28 10:52:29 CEST 2017

Zdravím,

je to tak, kurvítka jsou jen neschopnost návrhářů. Kdyby existovaly, byla
by to ta lepší varianta. Nad tím, co člověk v zařízeních někdy vidí,
zůstává rozum stát.

Co se týče levných a drahých věcí, obojí má své místo na trhu. Na chalupě
mám pořádnou vrtačku, doma jen za pár set Kč. Na jednu dírku mi stačí, když
potřebuji vrtat do zdi, přivezu si tu velkou.

Za ten vymačkávač sáčků je to opravdu "pálka". Jeho existence opodstatnění
ale má: Nejsme všichni mladí a zdraví...Loni si babička zlomila pravou ruku
a i otevření obyčejné PET lahve byl dlouho problém. Natož kdyby měla
vymačkat šťávu ze sáčku. A to že to lidi tak přeplatili, vypovídá, že to
asi potřebují.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel