DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Duben 28 08:13:33 CEST 2017

Psal jste o PS/2, ted pisete o COM1. Taky ted pisete o MS-DOS 3.22, coz
predtim myslim nebylo napsano.
Na tom odkazu jsou 3 rady driveru 1.9, 2.0 a 2.1, zkousel jste vsechny?
Podrobny popis je uvnitr, urcite to prostudujte. Ale jestli to rozjedete
nevim, zkusenost nemam.
Muzete to vyzkouset na jinem PC s MS-DOS 6.22? A nakonec jsou tam
zdrojaky, tak jedine dopsat sam.

Dale treba zde: http://www.uwe-sieber.de/util_e.html
http://www.mdgx.com/drv.htm - hledejte trackball, několik jich tam je

Martin Hanek