Pajeni a tavidlo. Pb a PbFree spolu

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Duben 27 12:22:34 CEST 2017

Za mne jit do zlata.
Taky jedeme v olovu. Kdyz se mi nejaky rok zpatky povedlo omylem objednat desky
s PbFree HALem, byla to mizerie. Pri tom nasem rucnim pajeni to nakonec nejak
proslo,
ale nic moc. Daval jsem ale prebytek pasty a hoodne zele pri TQFP pouzdru.
Jinak mam ten pocit, ze snad HAL prave pro pouzdra typu TQFP snad ani neni
doporucovany z duvodu rovinnosti padu. Tam patri jedine zlato.

JURP

---