maly prijimac 2m

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 27 11:14:19 CEST 2017

Zdravím,

nemám žádnou ambici vysílat, ostatně koncese mi už dávno propadla a v
papírové podobě neexistuje (povodně 97). Jen jsem si chtěl zase
poslechnout SSB a CW provoz a u toho si zabastlit.  Takže mizerná
odolnost úplně nevadí, priorita je spíše jednoduchost. A možnost si vzít
rádio s sebou když o víkendu razíme s dětmi po kopcích.

SDR jsem původně moc nechtěl (nutnost počítače), ale ještě to zvážím.

Díky

Petr