maly prijimac 2m

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 27 08:12:53 CEST 2017

Zdravím, moc hezké moduly - neznal jsem.

Dovolím si to trochu rozšířit - nevíte o stavebnici amatérského Rx(TRX)
na 2m, který by zvládal SSB a CW?

Kdysi jsem měl postaveného Eléva (vyšlo v nějakém klínoveckém sborníku)
a přemýšlel jsem nad tím, že bych to trochu zmodernizoval (smd) a
zmenšil, ale už tenkrát jsem měl problém s krystaly do oscilátoru aby se
daly rozumně "tahat".  Ostatně ani tehdy použité jádra pro cívky nebudou
rozumně dostupná.  A současná nabídka jader bych řekl že je max pro
střední frekvence.

Díky
Petr