LoRa - latence

Středa Duben 26 19:40:12 CEST 2017

a na stovky metrů je potřeba Lora? Nestačilo by nějaký AM (ASK) modulek
za pár Kč, vysílat nějaký polynom a na něj se na druhé straně
zasynchronizovat? Dělal jsem takový jednoduchý ovladač ještě na
analogovém principu, vysílač modulovaný jedním ze dvou kmitočtů a na
analogovém výstupu AM přijímače PLL pro indikaci modulačního kmitočtu.
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/do433.pdf
Na to že to mělo silně zkrácené anténky, mě až překvapilo, že to chodí
na víc než 100m. Reagovalo to i na signál, který jsem za detektorem
osciloskopem v šumu ani neviděl. Ty dnešní modulky mi připadají
dokonalejší, než co jsem měl k dispozici tenkrát. Nahradit to moje PLL
analogovým vstupem procesoru a obdélníky polynomem, mělo by se to nejen
spojit, ale i synchronizovat ten čas.
Anděl