DOS driver pro PS/2 mouse a opticky hranol

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Duben 25 15:11:31 CEST 2017

Zdravim pritomne
Mam takovy problem, na masince odesla klavesnice s trackballem.
Masina je na DOS s CPU 286 a ma vlastni flash disk - stari 21 let, ale
lze nahrat driver a editovat autoexec.

Koupil jsem jinou PS2, ale ta neni kompatibilni, tedy ten trackball od
Cherry.de
Ti mi pisou ze mohu pouzit mouse driver pro stare mysi.
Cituji:

But you can use the normal PS/2 - USB mouse driver from mircosoft, the touchpad works with it.

Otazka je kde jej mam sehnat , pokud mate tip kde lze sthanout bezpecne
funkcni driver pod DOS, budu nesmirne vdecny.

Druhy problem je pripravit pro dceru experiment ze svetla.
Napadl me opticky hranol, ale nikde jej nemohu sehnat levne a rychle ;-)
Levne je do 150 kc a rychle do konce tydne aby byl u me.

Ma nekdo tip nebo moznost sehnani starsiho  nebo napad na jiny
experiment ze svetla  do cca 300 kc?

Dekuji
LK