*m*terske r*dio?

David Belohrad david na belohrad.ch
Neděle Duben 23 17:17:21 CEST 2017

Diky vsem, zkusim to nejdriv nejak uvalet s redakci, jestli mi to poslou.
Petre problem neni v tom, ze by to bylo drazsi (ted se bavim o tech dvd),
problem je v tom, ze ani vetsinou nejsou ochotni to ani poslat, protoze je
to "moc prace". Viz jejich stranka: poslou, ale jen do cr nebo na
slovensko. Co se tyce dorucovani ceskych casopisu do zahranici (mimo eu),
objednaval jsem si pred lety ikarii a mediaservis, pres ktery jediny to
tenkrat slo, mi nauctoval postovne trikrat vetsi nez byla cena ikarie, a
casopis jsem klasicky dostaval s tritydennim zpozdenim, ackoliv se chlubili
tim, ze maji rychly pristup k vytiskum. Tak to fungovalo asi 3 roky, a pak
mi jej zacala kupovat a posilat tchyne a najednou bylo postovne na urovni
ceny ikarie a mel jsem to dorucene 3 dny po tom, kdy se objevil na stanku.
Paradoxne jsem si take objednaval z usa model airplane news, a postovne
bylo take levnejsi nez ta ikarie z cz. Neco je proste spatne, nemyslite? S
tim aradiem je to to same. Nerozumim tomu, kdyz prodavaji dvd, proc jim
nemohu dat cislo kreditky, a oni mi, daji pristup k archivu at si to proste
stahnu. Navic to dvd stejne budu muset nekde vygrabovat, protoze doma uz
tak archaicke medium nepouzivam :) Takze jim zitra napisu, a uvidim, co z
toho vyleze.