CapMeter

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 22 12:54:18 CEST 2017

Myslel jsem ty na LCD, ty naopak známé jsou.
Na obrázku v dokumentaci jsou vstupy D0-D3 (piny 7-9) zanedbané, dokonce
pro originál hitachi na jejich stavu nezáleží, ale pro ST klony už na
něm záleží a je potřeba je uzemnit.

Zazněl tu vstup pro reset procesoru, ten je na pinu 4 tak ho přes odpor
cca 10k také připoj na Vdd (pin 14)