POS tiskarna a cestina

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Duben 22 01:35:34 CEST 2017

Zdravim,

hraju si tu s POS tiskarnou (to nejlevnejsi, co se u Aliho naslo - mam
ji fakt jen na hrani:
https://www.aliexpress.com/item/New-Arrival-ZJ-5805-58mm-Bluetooth-4-0-Android-4-0-POS-Receipt-Thermal-Printer-Bill/32793315554.html)
a mam zadrhel s cestinou.

Pokud zvolim kodovani Win1250 a pouziju standardni font A, tedy 12x24px,
tiskne cesky. Pokud ale zvolim font B 9x17px, cestina se rozsype,
prestoze jeste jednou po zmene velikosti fontu zvolim charset.

Delam neco blbe, nebo je to normalni a v malem fontu ma omezenejsi
charset a ja se s tim musim smirit, nebo najit variantu kodovani, kde
cesky bude umet? Bohuzel, dokumentace je takova... cinska, takze se toho
z ni o charsetech moc nedozvim (presneji receno nic).

Jinak to mam cele pripojene k STM32duinu (STM32F103CBT6 Leaf Labs +
Arduino) a funguje to docela pekne.

Diky.

Pavel Kutina