CapMeter

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 21 16:02:31 CEST 2017

>rezonátorový odpor je trimr nastavený na 10k. Podle mě to tím měřícím

Nieee, ten trimer je kontrast pripojeny na pin3  modulu, vsak?

Ja som myslel jeden z SMD odporov priamo na module, ma inu hodnotu ako 4
ostatne, bud je 75k alebo 91k (plus tam bude este nejaky 0R a nejaky s
malou hodonotou par R seriovo s diodou podsvietenia).

>obvodem asi nebude, když se neobjeví nic rozumného na displeji. Spíš si
>myslím, že bude nějaký problém s programem.

Jj, ten co stavia hardware vzdy obvini software... a naopak samozrejme...
;-)

wek