rychlejsi AD prevodnik

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 21 15:02:59 CEST 2017

Jedna neužitečná poznámka.
Akcelerometr s rozsahem do 20 kHz teda rozhodně není žádná jednoduchá
a levná technika, naopak je to docela hi-tech a hi-money.
Proti tomu nějaký A/D převodník na takových rychlostech je úplná sranda,
technicky i cenově.
Ještě by bylo dobré vědět, co znamená těch 20 kHz. Jestli je to skutečně
20 kHz použitelného signálu (a tedy vzorkování nejmíň přes 40 kSPS), nebo
je myšleno 20 kSPS, případně je to jen nevyšší číslo, které zákazník v
datasheeetu
našel a je to pak pravděpodobně rezonanční frekvence toho akcelerometru.

PL