rychlejsi AD prevodnik

Pátek Duben 21 13:09:50 CEST 2017

To by samozrejme bylo nejlepsi, ani by ten externi prevodnik IMHO nebyl
potreba, 12b staci, 1MSpS da levou zadni, a nejaky program bych priohnul
za odpoledne, ale asi by se zakaznik divil co to tam ma za nestandardni
krabicku bez certifikace.
To by se mu asi teda nemuselo rikat ale pak by to zas tezko nekdo
zaplatil ;-)
Takze zatim preferuji jakekoli dostupne zarizeni a at si to koupi sam.
Cenovka by mela byt tak do 20 tisic snesitelna. Ale fakt je, ze zatim
jsem nic nenasel.