Re: GPS tracker přes mobilní data

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pátek Duben 21 11:32:29 CEST 2017

Zprovoznoval sem (tak 3 roky zpet) neco podobneho jako posilal v odkazu
p.Serych.  Pridam par postrehu:
- zprovoznit IP komunikaci (uz nevim jestli TCP nebo UDP nebo oboji) lze.
Kvuli bidne dokumentaci to vyzaduje trochu trpelivosti nez se clovek trefi
do spravneho formatu nastaveni ktery je vyzadovan (napr. tel. cislo -
narodni format vs mezinarodni format s plusem nebo dvemi nulami, oddobne
format IP adresy atp)
- nastaveni probiha pres SMSky
- na server to pak posila v podstate necim obalenou NMEA zpravu z GPS.
- neni signal/spojeni -> neni zprava (tj. neloguje to do interni pameti aby
to pak poslalo)
- pokud to potrebujete ciste na polohu je to cesta. pokud k tomu jeste
potrebujete pridat nejakou informaci navic tak to asi nepujde.
- pozor, cinan prodava i krabicky u kterych pise gps ale realne v  nich gps
neni
TM