Cim mazat stipacky?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 20 13:25:29 CEST 2017

 20.4.2017, 13:04:11

Kdyz chcete kleste vycistit, musite ten bordel dostat ven, ne jej jen
rozpustit. Idealni by jiste bylo, kleste rozebrat, ale to v amatersky
vetsinou nejde.
Samotne maceni nestaci, byt byste pouzil treba svecenou vodu a cekal
do vanoc.
Jak uz jsem psal, v takovem pripade pouzivam petrolej, popr. směs
petroleje s ridkym min. olejem. Do kloubu kapnu nekolik kapek, chvili
pockam a nasledne kleste intenzivne otviram a zaviram co to jde.
Bordel ktery vyteka horem dolem otiram. Opakuji postup, dokud nejsem z
vysledkem spokojen, obvykle 5-30 min.
Kleste, jejichz kloub, by byl zalepeny tavidlem, jsem jeste nikdy
nemel, tam je mozna pouziti IPA, acetonu, benzinu atd. na miste, ale i
pak, je IMHO treba provest "vymackani" bordelu pohybem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz